fredag 25 februari 2011

Zzzzzz

Godmorgon!
Ja, här kunde man inte somna om efter att hjärtat åkt till jobbet.
Blev först väckt av att mobilen pep inatt,det va Hilda som sms:a att hon spytt så hon kommer inte att komma idag och hänga med och bada :-( känns jätte tråkigt då jag hade sett fram emot att träffa henne den här helgen för det va så längesen vi sågs. Men jag vill INTE bli sjuk så nära operationen så vi får ses en annan helg.
Idag ska jag iallafall ner på stan och träffa min jobbcoach,sen blir det nog att kolla läget på stan lite samt inhandla lite grejs som vi behöver.
När Emma har slutat skolan idag så blir det att vi åker och badar på Sydpoolen OM vi inte ändrar det och åker på sportlovet istället. Vi får se vad Ema säger när jag pratar med henne senare idag.

Jag känner av lite "ont" i nacken idag igen *suck* kanske får inskaffa easy spray eller vad det heter. Ska ju ändå till apoteket och inhandla lite så ska kolla på en sån. Nån som provat den?

Nä nu ska jag kolla lite på tv och krypa ner under täcket igen :-)


Glitter Text @ Glitterfy.com

Inga kommentarer: