måndag 14 februari 2011

Har lite tråkigt....

Vilken svordom använder du mest? Fan eller jävlar 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Imorgon ringer den nog vid 8.00

Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast från Ica Maxi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja det gör jag

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nopp

Vad åt du till middag senast? En nutrilett choklad shake (går ju på VLCD diet så får inte äta nåt annat)

Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, och jag gör det fortfarande

Äger du några popband t-shirts? Nja, pop band och pop band men har en Pink Hink tröja och en Camp Rock tröja sen har jag har gjort min egen Easy Kit T-shirt
När flög du senast? När jag åkte till Ibiza hmmm sommaren 2000 (om jag inte mins fel)

Pratar du några andra språk? Hmmm, klarar mig hyggligt på den engelskan jag kan och sen har vi ju den klassiska fyllesnacket så jag får väl svara ja på denna frågan *asg*

Har du gråtit offentligt? Oj, JA
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag har en piercing och ja jag vill tatuera mig

Vad har du med dig in på bion? Popcorn och nåt att dricka

Vad har du för väder? Hej mitt vinterland, sammanfattar nog vädret bra.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild och slöjd

När sov du senast på golvet? När jag hade Fasters Godis på övernattning

Vilken är din favorit drink? Orgasm eller Red Bull och vodka

Gillar du din boendesituation? Både ja och nej

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det är olika

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hahaha nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 33

Tror du på liv på andra planeter? Japp
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kunde ha varit värre och gråt ut för det känns alltid bättre efteråt
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag var tvungen så har jag ju inget val

Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? Jajjamen

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Lotta Bromé (om man nu kan kalla henne kändis)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nä, inte direkt. Bara dom hör av sig och säger varför allt blev som det blev så är det lugnt

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Ibland
Tre saker du alltid har med dig? Mina nära och kära i mitt hjärta, min handväska och mig själv ;-)



Inga kommentarer: