torsdag 24 februari 2011

♥ Dag 13 – Den här veckan

Okej...

21/2 Måndag
*Tränade 25min med Hjalmar sen var det lugnt hela dagen, var orolig inför "kontrollen" på v-centarlen som skulle ske på tisdag.

22/2 Tisdag
*Tränade ytterst lite idag för jag vaknade med värk i nacken så blev bara 15min träning :-(
Blev jätte besviken på mig själv men ibland måste jag lyssna på vad kroppen klarar av och inte.
*Möte på v-centralen, kontroll på mina värden samt OM jag hade ketoner i urinet efter vlcd dieten.
Det fanns MASSOR sa sköterskan ;-)
*Vikt 93,5kg alltså minus 5kg ;-)
*Blodtryck 115/75 och det är tydligen oxå bra ;-)
Resten av resultaten från blodbrovet vet jag inget om.
Kanske nån sköterska från Södertälje sjukhus ringer ang dom i veckan har ingen aning.
(fuskade även idag med lite jordgubbar och tacos)

23/2 Onsdag
*Tränade 41min med Hjalmar samt körde lite "styrka" med gummiband
*Softat och mailat lite till olika behöriga personer ang min operation och kommande sjukskrivning


24/2 Torsdag
*Tränat + Softa


och eftersom detta inlägg ska komma ut idag så får jag för berätta om vad som komma skall i veckan

25/2 Fredag 
* Jobbcoach möte på stan
*Åka och bada med Emma på Sydpoolen, vi får se vilka mera som ska med.
Hoppas på att Anna hänger med som vi pratat om. Saknar min Hilda MASSOR ♥

26/2 Lördag
*Träna
* Torekällberget och Easy Kit ♥

27/2 Söndag
*Softar dag
*Träna
*Hundvakt


Ja så här ser/såg min vecka ut

Inga kommentarer: