lördag 19 februari 2011

Fredag-Lördag

I fredags så blev det "syjunta" för min del samt att jag tränade med Hjalmar.
Lugn dag och lugn kväll, Emma åkte till sin pappa och jag och Alex softa framför tv.n.

Idag har vi varit iväg till Ica Maxi och Skopunkten. Köpte 2par skor till Emma som hon ska få nu när hon kommer hem från sin pappa. Jag hoppas att hon blir nöjd och att dom passar.

På Ica Maxi köpte vi lite mat eftersom jag bestämde mig för att göra STOR kok på mat som vi ska frysa in. Känns mycket bättre att göra så då jag inte har så stor lust att stå och laga mat varje dag nu när jag själv inte får äta. Det blev korvstroganoff och ris samt köttfärsås och spagetti. Jag hoppas att maten ska räcka till både matlådor och mat här hemma  för både Emma och Alex.
Det blir nog så att jag får fixa ett stor kok till av mat innan operationen så det finns att bara värma för Emma när hon kommer hem från skolan. För dom närmaste dagarna efter operationen blir det nog inte många knop gjorda för min del.

Idag ska vi kolla på Mello och sen QX-galan...eller jag ska göra det iallfall ;-)
Får se om jag tar mig en tur med Hjalmar igen oxå. Blir nog bara 20min eller nåt sånt eftersom jag haft lite träningsvärk i ryggen sen igår. Men jag känner bara av det när jag ligger ner och vill gärna kunna sova bättre inatt.
Näää nu orkar jag inte skriva mera...

Inga kommentarer: