måndag 14 februari 2011

♥ Dag 3- Mina föräldrar

Min mamma heter Fia Philipsson och är född 1954 och hon har 2barn: Mig och min storebror Kenth (född 1973).
Min pappa heter Bengt Rydstedt och är född 1960 och han har 3st barn: Mig och min Lillebror Hans (född 1983) och min Lillasyster Sara (född 1991)

Båda mina föräldrar lever åtskilda idag och dom bor båda här i Södertälje.
Mamma har varit gift en gång men lever nu ensam.
Min pappa lever med sin sambo Eva som han har gjort i MÅNGA år. Eva har funnits vid min pappas sida så länge jag kan minnas.

Jag är uppvuxen med min mamma och vi har en nära relation till varandra.
Ibland kan man väl känna att vi bor liiite för nära (jag bor granne med min mamma nämligen) och man behöver lite mera privatliv men jag är OTROLIGT tacksam över ALL hjälp jag fått från min mamma.
Utan henne hade det inte varit lätt.
TACK MAMMA JAG ÄLSKAR DIG ♥ även om vi har våra bråkiga stunder.
Min pappa åkte jag till och träffade oftare när jag var mindre.
Nu blir det tyvärr inte så ofta som man kanske hade velat men vi har en bra relation och jag ÄLSKAR även min far MYCKET.

Inga kommentarer: