tisdag 22 februari 2011

VLCD & viktnedgångs "Kontroll" idag

Ja så roligt ska jag ha det...
Jag har knappt sovit nåt i natt för jag har varit så "orolig"/"nervös" inför detta.
Jag vet inte varför eftersom jag har ju bara ätit VLCD sen start dagen ;-/
Men jag har bara fått för mig att min kropp INTE har producerat Ketoner som den ska göra när man går på VLCD diet. Ja ja om ett par timmar så får jag svaret..känns som om jag oroar mig i onödan men sån är jag, lika bra att tro det värsta så blir man inte besviken :-)

Jag skulle även träna imorse innan frukost men det blev bara 15min med Hjalmar då nacken gjorde för ont.
Blev jätte besviken på mig själv men det är smällar jag får ta. Ska prova träna senare så får vi se om det går bättre annars får jag hitta på nån träning med Wii.
Men min tanken va ju att jag skulle ha tränat INNAN besöket ;-/
Nu blir det inte så och jag hoppas att det går bar ändå.
Annars så går allt bra med VLCD och så, käns som det bara flyter på och dagen D närmar sig.
På Fredag blir det möte med Jobbcochen och sen ska vi åka och bada på Sydpoolen. Och på lördag blir det Easy Kit *GUUUUD vad jag längtar* Den kvällen kommer att ge mig så mycket glädje och energi inför operationen så jag kommer klara av den galant. Kanske borde filma så jag har lite att titta/lyssna på INNAN operationen och känna glädje och lugn ;-)
Är det nåt som kan få mig på bra humör så är det Easy Kit

Nä nu blir det lite soft poft på FB och sen en dusch



Inga kommentarer: