onsdag 23 februari 2011

Mobil bloggning

Ligger i sängen och tänker MASSOR på allt och ingenting. En sak jag kom att tänka på eftersom jag såg reklam om ett kommande program, det är operationen och själv vistelsen på sjukhuset. Jag känner mig inte speciellt nervös inför operationen utan är mera nervös för efteråt. Att vara på sjukhuset själv och kanske bara längta hem men ändå vara rädd för att klara sig själv när jag kommer hem :-/ Svårt att förklara med ord så att andra förstår hur man känner.
Såg en kille (på den där reklamen) som hade så mycket stöd utifrån, dom skickade blommor, kort, nallar, ballonger och tidningar m.m men så var det ju i USA oxå. Här i Sverige gör vi inte sånt. Undrar varför? Det är ju dom små sakerna som man gläds av i svåra tider. Nu blir det lite tv ett tag till och sen en värktabletter så man kanske kan få sova lite bättre ikväll än igår :-/
Skickat från min HTC

Inga kommentarer: