måndag 28 februari 2011

Jo men så kan det va...

Fick nyss veta att den "hemliga" artikeln kommer ut i morgondagens LT *fniss*
Men jag kanske ska berätta lite om helgens bravader ;-)
Fredagen vet ni ju redan eftersom jag redan bloggat om den ;-)
Men på lördagen så blev det dotter och mamma dag på stan.
Blev inte så mycket till mig för jag hittade inte det jag ville ha, men Emma fick ny höst/vår jacka och ny gympa t-shirt 149kr för ALLT. Snacka om fynd. Hon fick även en "målarbok" Top modell som ALLA ungar nu ska ha. Dom är ju svindyra men men vad gör man inte för sina små hjärtan ;-)
Till mig själv så blev det linsvätska iallafall så helt utan blev jag ju inte.
Pratade även med Anna och hon mådde bättre men visste inte om hon skulle komma till Södertälje eller inte.
Men kvällen slutade med att jag packade ner mitt kolsyrade vatten och en vlcd dryck i en systempåse (måste ju smälta in i mängden) och sen kom Anna med taxi från tåget och hämtade upp mig, så åkte vi till Annas vän A på förfest. Det var ganska okej där men jag har ju haft roligare kan jag säga.
Tror inte det berodde på att jag var nykter utan bara att "folket" inte var den typen av "mina vänner".
Men efter 1 liter kolsyrat vatten så blev det dax att dra iväg till Berget *ÄNTLIGEN* om jag ska uttrycka mig milt ;-)

Det var kö när vi kom upp men jag fattar inte varför för det va as lite folk...men det ändrades ganska snabbt.
Det tråkiga var ju att det tog sån tid INNAN Easy Kit började spela och sen så spelade dom så kort tid :-(
Man vill ju bara ha mera, mera och mera när dom väl börjar spela ;-) LÖV MY KITTS


När klockan närmade sig 01.15 eller nåt sånt så slutade dom spela och jag tog mig ett litet snack med L8 (Lotta) Alltid lika härligt att få träffa och krama om henne, DU är en så underbar människa.
Snackade ju även med Mårten INNAN dom började spela och DU är underbar du oxå

Det var lite annorlunda på scenen den här gången, lite om möblerat av medlemmarna samt att Ägget saknades ;-( Kan säga att "stand in" killen var kanon bra han med.


Ja iallafall tillbax till kl01.00 ungefär så drog mina vänner hem och jag vart kvar själv men det gjorde inte så mycket, jag tog mitt snack med L8 och sen så skulle hon ner i logen och "pausa" av efter gigget och jag tog taxi hem.
Tog min sista vlcd dryck och kollade lite på tv och sen blev det natti natti.


En sak som gjort mig besviken i helgen det är att jag inte har tränat...blev tyvärr paus både fredag, lördag och söndag *FY SKÄMS*


Men jag har ju haft lite annan träning "på många sätt" *fniss*
Igår tillexempel så stod jag och lagade mat till både Emma och Alex. Så nu har Alex matlådor till jobbet klart i frysen ända tills den 18/3 och Emma har sin kalops i frysen som bara är att ta fram när hon är hungrig.
Alex matlådor består av lasange och min lergryta med potatis och sås.


Idag blev det iallafall lite träning:
* 60min med Hjalmar (svetten lacka)
*Samt lite små promenader med hunden
* Tvättar
Ja det blev dagens workout


NU ska jag hänga lite mera tvätt och sen promenixa med The Dog och äta min lunch *host* förlåt menade DRICKA min lunch ;-)
Lite bilder från helgen kommer senare





Inga kommentarer: