tisdag 22 februari 2011

JAAAAAA FAN VA NAJS....

Jag hade det högsta värdet dom kunde mäta här på v-centralen när det gällde ketoner i urinet.
Jag kunde lika gärna ligga högre sa hon....slutsats av detta 5 poäng av 5 möjliga och minus 5kg :-)
Önskar det vore mera vikt minskning men det kommer sa hon, det är så här i början och sen efter op så rasar vissa fortare än andra och fortare än man tror och sen står det still.
Men det är normalt inget jag ska oroa mig över nu sa hon.
Känns skönt att allt är okej då man inte själv känner att det går riktigt bra men det gör det ju med tanke på att
proverna visar "TUMMEN UPP"

Unnade mig några jordgubbar som belöning istället för en VLCD dryck.
Får se om det blir ett sista mål mat ikväll oxå som belöning och sen VLCD igen resten av tiden tills det är dax för operationen. Men då blir det extra träning *hård mot mig själv*
Jag får se hur jag känner ikväll, men blir det nåt så blir det tacos ;-)

Nu ska jag återgå till att bara vara och vila nacken så jag kan träna imorgon.




2 kommentarer:

emelin sa...

Hej :) va roligt att jag hitta din blogg. Ja ska nämligen också göra operationen. I södertälje sjukhus jag med, ska på första träffen i mars har inte fått ett specifikt datum av dem än.
Men jag längtar :)

Ska ta o följa din resa :D

LIZEN sa...

Hej! Okej kul, vi kanske va på grupp mötet samtidigt på sjukhuset?
Jag var där den 23/11-2010