tisdag 15 februari 2011

Tisdag....

Mötet gick kanon bra MEN bussarna trafikerade inte förbi den hållplatsen jag stod på när jag skulle hem så jag fick gå till stationen. HÄRLIGT att SL kan komma ut med den informationen till oss resenärer som står och väntar vid respektive hållplats....Nej, men som tur är så e det en snäll ung kille som berättar för oss som står där att han hade fått reda på att bussarna INTE trafikerade vid den hållplatsen för tillfället. Om inte han hade kommit och informerat oss så vet man ju inte hur länge man hade stått och väntat.

Som sagt mötet avklarat och jag körde ALL IN som jag skrev i tidigare inlägg, det ser ljust ut och jag hoppas att det blir som vi sagt och att det inte blir några "överraskningar" som man inte hoppats på.
Jag MÅSTE få allt på papper INNAN jag avslutar andra saker för jag vill inte stå där senare och bli "tomhänt" eller vad man ska säga. Ja ni kommer nog förstå mera när jag prata lite bättre om det. Håll till goda kära blogg läsare ;-)

Jag och Alex har även fått gått igenom resultatet av det "hemliga" mötet vi hade i veckan, det blev helt okej men jag kan inte säga mera om det heller utan det får vi ta när det är dax. Vilket hemlighets makeri det blev i detta inlägget *fniss*

Jag ska strax hoppa in i duschen och sen krypa ner bredvid min trötta sambo. Det var ju hans dag nr2 på jobbet idag och han jobbade redan över :-/
Jag fixade i ordning matlåda och frukost som han kan ta med resten av veckan till jobbet.
Snacka om att man blev husmor helt plötsligt. Näää så ska jag inte säga, det är klart vi hjälps åt när man kan. Snart är det han som får ta hand om mig när han kommer hem från jobbet (tänker på när jag är nyopererad)

Ja detta var lite om min dag, kanske inte så mycket för er att förstå men ni får veta tids nog när jag vet att allt
är 100% klart.

Inga kommentarer: