fredag 25 februari 2011

Mobil bloggar...

Sitter på Funhouse medans ungarna (Emma & Emmy) leker. Det blev inge Sydpoolen idag utan vi tog lekhus istället. Det får bli badhuset på sportlovs veckan istället. Då kan vi åka tidigt på morgonen så kommer inte hem så jäkla sent. Hade vi åkt idag så hade vi nog inte varit hemma förens vid 19.30 ikväll.

Idag var jag ju på möte med min jobbcoach, det var sista mötet men eftersom vi missat ett möte så var vi det i början på April. Efter mötet så gjorde jag en shoppingtur på stan. Det blev lite grejer osant Apoteket och sen presenter till Mamma, Emma och Alex.

Mamma fick en tyg hjärteros som det stod "Världens bästa mamma på"

Emma fick oxå en tyg hjärteros men på den stod det "Världens bästa tjej", sen fick hon en ny tejphållare.

Alex fick även han en ros och på den stod det "I Love You", han fick även 2nya t-shirts (en blå och en svart) och ett STORT kärlekskort och 2st nagelborstar.

Till mig själv så blev det lite smått och gott från Apoteket, en ny svart keps och en svart t-shirt.

Ikväll blir det att ta det lugnt framför tv:n hemma, kanske att jag tränar en stund eller så blir det en vilodag idag :-)
Imorgon blir det Easy Kit på Torekällberget och det ska bli GRYMT KUL....som jag har längtat :-)

Ungarna busar så att dom är alldeles rödblommiga om kinderna. Blir väl att dom får köpa sig nåt i kiosken innan vi rör oss hemåt sen.

Nej, nu blir det att kolla lite annat på nätet via mobilen.
Skickat från min HTC

Inga kommentarer: