söndag 13 februari 2011

Söndag

Idag har det varit en helt okej dag faktiskt...har inte haft nån direkt sug på nåt speciellt men jag känner mig hungrig fortfarande ;-(
Jag har även skivat citron och apelsin och haft i mitt vatten som jag ska dricka. Vet inte om det är okej att göra så men jag är SÅÅÅ trött på vatten smaken. Jaja vi får se vad som händer kommer ju inte dricka det hela tiden utan varierar ju med vanlig vatten och kolsyrat vatten oxå.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en shake igen, funderar på att ta en kyckling till för det blir SÅ gott när jag kryddar den själv. Blir ingen träning idag utan jag kör varannan dag istället...känns som det är mera min grej...men vi får se om nån dag kanske jag tränar varje dag eftersom jag blir själv hemma då Alex börjar jobba imorgon.
Imorgon är det ju alla hjärtans dag oxå och i år blir det ingen romantisk middag (inte i år heller) undrar när jag ska få fira en riktigt romantisk alla hjärtans dag???
Jag får väl försöka styra upp nåt till nästa år ;-)

Men lite surprice inför imorgon har jag allt planerat *fniss*

Nä nu får det vara slut skrivet för den här gången...duschen ropar mitt namn.

OVER AND OUT

Inga kommentarer: