söndag 13 februari 2011

♥ Dag 2- Min första kärlek

Oj, ja jag tror faktiskt att det var Michael Jansen och jag var väl sisådär 12-13år eller nåt sånt...Det är MÅNGA år sedan och vi bodde i Malmköping vet jag. Min mamma var vän med hans mamma och dom bodde i Veddige eller vad det hette. (om jag inte mins fel) Vi åkte dit och hälsade på och jag blev först små kär i hans kusin har jag för mig men sen så visade det sig att det var Micke "jag ville ha". Vi var tillsammans ganska länge och jag vet att när dom flyttade till Malmköping sen så blev jag jätte glag.

Ha ha ha vilka tider det var när man va ung...man frågade chans och så på den man gillade eller så skickade man en kompis som fick fråga för man vågade oftast inte själv, eller så skickade man lappar med JA och NEJ ruta *asg* ...TÄNK om det vore så nu...

Inga kommentarer: