lördag 12 februari 2011

♥ Dag 1- Presentera mig själv

Jag heter Lizen, Ewa-lis, Solweig, Margareta Philipsson och föddes den 2 Februari 1979 på Eskilstuna BB. Jag är döpt till Ewa-lis men ändra namn för nått år sedan för att alla kallade mig Lizen så jag kände att jag ville byta.
Jag är uppvuxen i Malmköping men har även bott i Örnsköldsvik, Tyresö och Strängnäs men bor nu i Södertälje.
Här i Södertälje bor jag med min sambo Alex och min dotter Emma som jag har från ett tidigare förhållande.
Vi har 3st katter som heter Elvis, Lucifer och Isi.
Jag är en glad och sprallig person och jag vet att många blir glada i min närhet.
Jag älskar att åka på kryssningar, fotografera och lyssna på musik. Mina favoriterna är ju så klart Easy Kit som dom flesta av mina vänner redan vet. Kika gärna in på deras hemsida http://www.easykit.se

Mera om min familj och så kommer det komma i andra inlägg ;-)

OVER AND OUT

Inga kommentarer: