onsdag 9 mars 2011

VARFÖR.....

Får komma in i ett annat väntrummet där dom säger att min operation kommer att ske efter lunch.....nu efter ett tag får jag beskedet att en akut operation kommit in och att min Op eventuellt blir struken....FUCK FUCK FUCK...VARFÖR? Jag får nu avvakta och se vad som händer under dagensgång...OM det nu blir operation kanske den inte sker förens vid 15 eller 16 tiden :-(
KUL att sitta och vänta själv här? NOT
Ja ja....så här kan det vara när livet känns för jävligt :-(
Vi e iallafall 3st som ska göra samma Op idag och den bästa till sist blev ju JAG....om det nu blir någon...
Tjejen som är nr2 för operation är kanon trevlig men nr1 är en sur och grinig finlands svensk tant på 65år...ska bli trevligt att dela rum med henne...
Nej, nu ska jag gräva ner mig i min bok och hoppas på det bästa.
Skickat från min HTC

Inga kommentarer: