fredag 11 mars 2011

Haft gruppsex....

eller kanske inte....
MEN har varit i Golfbollen och kollat på genrepet av Melodifestivals finalen.
Kvällens bästa var The Monikar och Swingfly...
Det blev MYCKET tjej skrik när Eric presenterades men inte så mycket jubel efter hans uppträdande. Dom som fick mest jubel va The Moniker, Eric och Swingfly (och även i den ordningen)

Jag tror The Moniker kan ha stora chanser imorgon.
Själv e jag nöjd med kvällen, är lite hungrig och har lite ont i magen men det går väl över sen (hoppas jag)

Just nu sitter jag i färdtjänstbussen och är på väg hem. Ska bli skönt att få krypa ner i sängen hos mitt stora hjärta.

Vem har ni som favorit i morgondagens final?
Och vem tror du vinner hela tjottaballongen?

Kan avslöja att "This is my life" har ALDRIG låtit så bra som den gjorde ikväll....vänta tills imorgon så ska ni få höra ;-)
Den hade nog kommit längre i tävlingen förra året om den hade framförts som den gjorde ikväll. Jag bara måste få tag på den versionen imorgon ;-)


Skickat från min HTC

Inga kommentarer: