lördag 19 mars 2011

Dagens Skämt






Smöriga raggningsrepliker


Hjälp en hemlös...ta med mig hem.


Skulle inte vi se söta ut på en bröllopstårta?


Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?


Jag saknar min teddybjörn...kan inte du sova med mig?


Du ser ut som en ängel, välkommen till Jorden.


Säg mig min ängel: Hur såg himlen ut när du lämnade den?


Känner inte jag dig? Jo, du är tjejen med det vackra leendet.


Var dina föräldrar grekiska gudar?...för det krävs två gudar att göra en gudinna.


Nu kan jag dö lycklig, för jag har sett en del av paradiset.


Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.


Sken solen nyss? Eller var det bara du som log mot mig?


Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.


Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan.

Inga kommentarer: