onsdag 23 mars 2011

Mobil bloggar....

Ja det blir så igen...har ingen lust att sitta vid datorn längre. Jag går oftast in på nätet via mobilen nu för tiden. Det tråkiga e ju att man inte göra lika mycket men det får jag stå ut med.

Idag har varit en händelserik dag...
Kommer inte igår om jag skrivit i tidigare inlägg att jag skulle börja jobba på heltid f.r.o.m 1april....jag skulle få komma tillbaka på schemat på mitt gamla jobb. Allt var klappat och klart och vi skulle ha ett möte till nu innan min sjukskrivning va slut. Bara för att stämma av lite. Ringer därför "chefen" för att boka möte. Får då reda på att personen jag ska jobba åt har ändrat sig....

Så nu blir det inget jobb....det här är tacken jag får för att man är snäll och offrar en heldel för att kunna hjälpa henne.

Men nu var det sista gången.....kommer aldrig mera finnas där när det behövs....varför ta skit när man bara vill personens bästa?

Det kommer inte sluta bra där som det ser ut nu....men jag kan ju oxå ha fel. Det jag INTE har fel på e iallafall att detta tar hennes förlust INTE min och det e hon som kommer att ångra sig INTE jag.

Ja ja, slut bubblat om detta nu....nu får jag försöka tänka positivt och framåt. Jag får inte låta detta påverka mig för mycket för då blir min själva läknings process sämre. Nu får jag fokusera på att bli "fit fore fight" och SEN kan jag börja tänka på att "tjaffsa" med Af igen *suck*

Har ju fortfarande lite jobb trådar jag kan dra i OM inte jag bränt mina broar där då jag valde ett annat jobb som nu inte blev av. Hade jag vetat detta hade inte tackat ja ännu en gång för att sedan få skit igen.

Så jävla besviken på denna personen att jag mår illa. Blir det nu strul med A-kassa eller Af då får "dom" fixa det. Jag har ändå skriftligt på att jag skulle börja på schemat f.r.o.m 1April.

Är jävligt glad att jag hann få detta papper INNAN hon ändrade sig.

Nu blir det lite tv och sen krama kudden

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: