lördag 12 mars 2011

Eric VS Danny

Jag hade hoppats på Danny i den "matchen" :-(

MEN nu tog Eric hem segern och jag önskar Eric ALL LYCKA TILL i Tyskland och jag HOPPAS han vinner resten av världens röster med sin charm.

Ögon godis kanske han är men SÅ jävla snygg e han inte, förlåt älskade dotter ;-)....han är socker söt och han kan nog charma världens alla små tjejer och deras mammor precis som han gjort här i Sverige.
Han har ju dock inte lyckats charma mig tillräckligt för att han skulle få min röst, för jag tycker personligen att Dannys låt är bättre och att Danny e mera "manlig" än Eric.

Dock gillar jag mörkhåriga killar mera men ännu en gång vinner Danny för mig i duellen Eric VS Danny.

Nu ska jag sluta snacka Mello och bara softa under täcket i sängen och kolla tv tills jag inte orkar hålla mig vaken längre ;-)

God natt hängpatt!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: