tisdag 8 mars 2011

Surfplatte bloggar...

Sitter i sängen och kollar på tv...på varje kanal så blir det f*n operationer hela tiden.
Är det inte människor som hamnar på sjukhus så är det djur :-(
Undrar varför det är så här:
Ska man ut och flyga...ja, då är det om flygkrascher på tv eller i en film man kollar på.
Nu när jag gått på diet så har det varit matprogram för det mästa på tv (älskar att laga mat, så det gillar jag att titta på)
Och idag är det operationer vart jag än tittar ;-)
Jag vet att det säkert är inbillning men VARFÖR är det så igentligen?
Finns det nån annan än jag som upplever det så här?

Jag känner mig inte speciellt nervös inför imorgon utan jag är bara ivrig att få komma igång.
Gillar inte att vänta...
Jag har ju en del förberedelser att göra idag inför imorgon men jag kan inte börja förrens runt 16 tiden, sen är det som jag skrev tidigare...duschning och skrubbning.

Undrar hur många gånger jag kommer att blogga idag av totalt tidsfördriv?

Ni kära blogg läsare kanske har några frågor till mig?
Ni kan ju skriva dom som kommentar här nere så ska jag svara så gott jag kan.
Har jag några läsare?
Vilka är ni?
Skulle vara kul att veta vilka ni är, men ni kanske inte vågar göra er till känna?

Sitter just nu med surfplattan...undrar om jag får ta med den till sjukhuset...eller vill jag verkligen det? Hmmm...ja jag får kolla med hjärtat vad han säger, det är ju ändå trotts allt hans surfplatta.

Nu blir det tv igen och det skulle inte förvåna mig OM jag bloggar mera under dagen ;-)


Glitter Text @ Glitterfy.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hittade din blogg idag och det är bra läsning, iaf för mig som undrar över gastric bypass :)
Jag får kanske möjlighet att genomgå operationen då min sköldkörtel slutat fungera vilket bl a gett mig en stor viktökning.. Närmast omöjligt att gå ner i vikt (och hålla den nere) när ämnesomsättningen är noll..
Aja, tänkte bara säga iaf att du HAR läsare nu när du frågar :)
/Annsofie