söndag 20 mars 2011

Dagens Skämt






Desperata raggningsrepliker


Varför inte överraska din rumkompis med att inte komma hem i kväll.


Alla dessa kurvor...å jag som inte har några bromsar.


Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken... Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?


Du skulle se mycket bättre ut om du tappade en 2 kilo... jag antar att kläderna väger det.


Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?


Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskrivning till Ditt hjärta!


Tror du på kärlek vid först ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?


Nåå! Hur går det för mig?


Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?


Hoppa i säng med mig om jag har fel. Men visst vill du väl kyssa mig?


Får du inte ont i benen så som du springer runt i mina tankar?

Inga kommentarer: