tisdag 8 mars 2011

Nu är det inte många timmar kvar....

ALLA förberedelser som jag kan göra idag är gjorda. Väskan e packade och det sista som jag kommer använda imorgonbitti packar jag ner imorgon. Kläderna hänger på tork och jag hoppas dom hinner torka tills jag ska åka. Jag har nu fått i mig dom 6st Pre-Op som jag skulle och även tabletten som skulle lösas k vatten. Pre-Op var som en socker chock k munnen, efter att inte ha ätit sött på 4v så var detta helt galet sött. Försökte få i mig dom så snabbt som möjligt så jag blev ju med dom. Började vid 17 tiden och drack den sista vid 21. Känner mig ganska överfull i magen efter all denna vätskan, så det blir väl några kiss besök innan sovdax. Jag har även duschat och skrubbat och bäddat rent. Ligger för tillfället i sängen och kollar tv.
Är inte speciellt nervös utan bara förväntansfull....vill att allt ska ske NU :-)
Jag ska ju vara ha sjukhuset kl07.00 imorgon så måste Ib upp kl05.00 för att allt ska hinnas med, ska ju duscha och skrubba imorgonbitti igen och bussen går 06.00 eller så tar jag bussen 06.15, jag märker imorgon vilken jag tar. Alla mina örhängen och min piercing tar jag bort imorgon när jag anländer till sjukhuset. Jag ska som sagt vara får kl07.00 men vilken tid själva operationen kommer att ske det vet klicka inte. Det blir att ligga och vänta tills dom säger till. Jag kanske t.o.m ligger och bloggar under tiden ;-)
Ska kolla lite till på tv nu sen MÅSTE jag försöka sova.
Kommer bli svårt....
Jo, just det....Min "Fru" Millan och hennes Erik kanske kommer förbi imorgon på sjukhuset OM jag e pigg för besök. Dom bor ju i Tierp så det vore kul att träffa dom, det var ju ett tag sen. Jag hoppas att jag e pigg...om inte annat får vi ju ses senare.
Nej, nu ska jag avsluta och försöka göra mig trött....
Skickat från min HTC

Inga kommentarer: