onsdag 2 mars 2011

Idag har jag shoppat loss...

...blev lite diet drinkar till mig samt en ny jacka 550kr på REA och den va behövlig kan jag säga. Blev även en mp3 spelare till både mig och Alex och sen ett par byxor till Emma.
Vilken shopping va *asg*
Annars så har jag inte haft så mycket för mig...tränade imorse som vanligt och sen kom busungarna hem hit och jag fixade våfflor till lunch. Lätt att göra och jag slipper stå och känna mig sugen.
Självklart blev jag lite sugen men det va bara att ta ett tuggummi och va glad ;-)
Käkade min soppa med ungarna och sen drog jag iväg och shoppade ;-)

Nu hemma så har jag gjort det vanliga, diskat och fixat matlådan till Alex och umgåtts med han.
Sen blev det lite fix med MP3 spelaren.
I morgon ska jag lägga in musik på den så att jag har tills sjukhusvistelsen.
Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla tv, kram på er där ute.


Inga kommentarer: