måndag 14 mars 2011

Operations dag (igen)...

Nu sitter jag på bussen på väg till Södertälje Sjukhus.
Det är med blandade känslor som jag åker den här gången...jag är mera nervös än förra gången...mår även illa :-(

Helt sjukt att man "plågar" sig själv så här....

Men det e de här jag vill så ni behöver inte tro eller kommentera nåt annat.

Sitter nu och lyssnar på lugnafavoriter och försöker glömma bort illamåendet :-/

Illamåendet kan ju komma från att jag inte sovit mer än kanske 3timmar i natt och sen ALLA dessa mediciner man får ta på morgonen med typ max ett glas vatten. Och sen ha det på tom mage....ja vad kan kroppen/magen mer säga än att...urk..."Du ger mig bara vätska i flera veckor och sen nu massa tabletter att ta hand om"

Förlåt kära mage

Hmmm hur sjuk är inte jag nu som "pratar" med min mage?

Lite trött och nervös Lizen kanske :-)

Nej, nu ska jag ta och avsluta detta så får vi se när jag bloggar igen.

Sköt om er där ute nu så hörs vi av senare när jag är "Fit fore fight" igen :-)

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: