lördag 12 mars 2011

Vågen....

...den visade nyss 90kg (här hemma) och då har jag ändå "den roliga tjejveckan" nu oxå.
Den 9februari visade vågen 98,3kg på sjukhuset. Och om jag inte minns fel så visade min här hemma mer än den på sjukhuset. Så kanske, kanske jag e under 90sträckt redan nu :-)

Det vore ju helt galet härligt.
Jag ska ju väga mig på måndag på sjukhuset innan jag åker ner för operation. Så då får jag se hur läget är :-)

Jag har ju inte tränat sen förra fredagen så mina tankar går lite....Hur mycket hade jag gått ner OM jag hade tränat?
Det e en fråga som jag aldrig kommer att få svar på tyvärr.

Eftersom jag lägger mina blogginlägg i olika kategorier så måste jag avsluta detta inlägg om vikten för den ska ju hamna i Gastric bypass kategorin. Ska skriva ett till inlägg men det ska handla om Melodifestivalen 2011 innan jag kramar kudden och flyger in i drömmarnas värld.

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: