torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Sa*an i gatan vilken träningsvärk jag har idag
Bådar inte gott då jag ska jobba från kl14 idag tills ca17 imorgon kväll.
Jobbar ju som Personligassistent (för dom som inte vet) och idag lär det bli en del lyft då vi ska på kryssning och inte har liften med oss dit...AJ AJ AJ vad ONT det kommer att göra.
Men det är ju bara att bita ihop och le.
Men kan LÖVA er att min Slider Strech gör sitt jobb annars borde jag inte känna av det idag efter ENDAST 10minuters träning med den igår. ÄR VÄLDIGT glad att jag inte körde 20min som jag hade tänkt för då hade jag väl inte kunnat röra mig idag.

Ska strax packa väskan och sen duscha och fixa mig och göra lite här hemma innan det är dax att dra sig ner på stan. Emma kommer att vara med mormor medans jag är borta. Emmas hosta är bättre nu men den är inte helt borta ännu. hon sover bättre på nätterna och då betyder det att jag oxå får sova
Webfetti.com

Igår kväll kom min pappa och hans tjej coh min lillasyster förbi en sväng, ska ju köpa
Webfetti.com åt honom på båten. Får se om pappa hämtar upp mig på stan imorgon när vi kommit hem så då kanske man slipper ta bussen hem. Vore najs, iallfall om det är lika dant väder imorgon som nu. Gillar inte dagens väder alls...Webfetti.com


Nä nu måste jag ta och fixa lite så jag slipper stressa sen om tiden inte räcker till för allt jag ska fixa.
Men ha det gott
Webfetti.com


Inga kommentarer: