fredag 31 oktober 2008

Fredag

Då var nästan hela fredagen över...

Sitter just nu i sängen med killens laptop i knät.
Killen skulle ut med sin bror ikväll så jag bad han ta med sin laptop till mig :-)
SKÖÖÖNT att ligga i sängen och surfa lite :-)
Har ju inte mått så bra denna veckan så skulle nog behövt denna lite tidigare.
Har ju haft sån huvudvärk och när jag setat vid min dator ett tag på dagarna
har jag blivit yr och fått lägga mig ner. Men nu mår jagfaktiskt lite bättre,
medicinen jag började med igår har hjälp mycket.
Tyvärr har jag fortfarande denna jäkla huvudvärk till och från
och när den väl kommer så tar det en evighet innan den försvinner.
Kommer den fortsätta så här nästa vecka så
måste jag ringa min läkare igen eller som hon sa: Åk till akuten.
Känner inte riktigt för att åka till akuten bara
pga huvudvärk men vi får väl se hur det blir.

Idag har jag inte gjort så mycket, har bara försökt
kurera mig så mycket som möjligt.
Imorgon blir det DANSBANDS KAMPEN IGEN :-)
Som jag skrivit tidigare så vann jag ju 2biljetter
och det blir mammsen jag tar med mig. Jag hoppas på att Anna
får tag på biljett så hon oxå kan hänga med.

Nu sitter jag och tittar/lyssnar på Idol eftersnack på TV400
och jag måset bara säga att: IKVÄLL ÄGDE KEVIN......SÅ JÄVLA BRA
Jag fick rysningar när han sjöng.

Jaja slut babblat om tv...nu ska jag ta och gå in på FB och fixa lite.

OVER AND OUT

P.S Glöm INTE kanal1 imorgon kl20,00 och RÖSTA på Scotts D.S

Inga kommentarer: