onsdag 15 oktober 2008

Onsdag...

Idag har man kört som man brukar eller ja lite iallfall...

Lämnade Emma på skolan vid 8.00 sen så gick mamma och jag en kort promenad, men när jag kom hem så Webfetti.comjag hela lägenheten och sen blev det 25min Webfetti.com

och efter det använde jag min Slider Strech ca10min. Vill börja ganska lugnt med den i början så man inte får träningsvärk. Ökar tiden sakta vecka för vecka sen istället.

Jag tycker det känns bättre att börja lugnt än att köra sten hårt från början. Sen har jag och mamma haft tvättstugan och nu är allt klart och vi ska strax gå till affären och inhandla lite smått och gott som behövs hemma. Och vid kl15 är det dax att hämta Skruttan på fritids och sen hem och fixa lite mat och packa inför imorgon. För imorgon är det dax för X-ning och MINA KITTAR.


Inga kommentarer: