tisdag 14 oktober 2008

Så jä*la NAJS

Känner mig som en helt ny människa.
Fick peeling på hela kroppen och sen ca 50min massage.
Snacka om att man vart avslappnad, men nu är man hemma
igen och bara piggna till och ta tag i saker.
*Skulle velat ligga kvar på massagebänken ett par dagar*


Emma var hemma med mormor medans jag var borta på SPA.
Ska boka in en till massage i slutet av Oktober el början av November
man måste ju passa på att skämma bort sin kropp när det är gratis
GRATIS SMAKAR BÄST


Emma börjar bli riktigt pigg nu så imorgon ska hon få gå till skolan.
Hon är ju fortfarane hostig och snorig men inte som det har varit
samt att hon är inte lika hängig eller febrig.
Men som sagt vi får väl se hur natten går först, men går
den bra så är det inga problem. Då får hon gå till plugget.


Jag ska väl ta en promenad runda imorgon efter att jag lämnat henne.
Har ju inte blivit så mycket av det nu när man haft en sjukling hemma.
Idag blir det ju inte häller träning då jag var på sydpoolen istället.
Ska bara låta kroppen få vila idag nu efter den sköna behandlingen.
Jjag kan värkligen rekomendera deras Må bra paket.
kroppen blir så len och fin efteråt, ska nog be dom ta
ansiktet oxå nästa gång så man blir ren skrubbad från topp till tå.


Nä nu blir det att kolla mailen och sen surfa runt lite innan det
är dax att bada dottern och sen försöka få henne i
säng tidigt idag då det är upp kl6.30 imorgon.


OVER AND OUT


Inga kommentarer: