onsdag 29 oktober 2008

Onsdag morgon

FAN va jag är SUR nu har INTE sovit så mycket alls inatt,
har ju sån värk i halsen
och sen KL8:00 imorse så börjar dom JÄVLARNA
att BORRA...Snacka OM att man kan bli sur över mindre.
Är så GLAD att Emma inte sov hemma inatt för borta hos mormor
har det inte låtit lika högt. Här låter det som OM dom
står I MITT SOVRUM och borrar.
Jaja, jag vet att man får börja vid kl8 men dom kan ju
faktiskt förvarna oss som bor här tänk om jag hade jobbat natt
och skulle jobba natt ikväll oxå....Men det är väl så att dom får göra
som dom vill men om jag stör grannarna eller nåt då ska man få
varningar eller bli vräkt. Det är lite roligt sånt tycker jag...
har VI hyresgäster förvarnat om fest eller nåt liknande genom
lappar i trappen så är det bra.
Men varför gör inte hyresvärldarna det oxå?

Ääähhh nu lämnar vi det....

Nu ska jag återgå till att fixa lite på datan och sen slänga
mig i säng och dricka en HELDEL te så man kanske kan få
börja svälja normalt igen. Börjar bli hungrig oxå men kan ju inte
äta nåt som det är nu...Blir nog soppa till middag idag eller
vad sägs om lite mera te?!

OVER AND OUT

Inga kommentarer: