tisdag 28 oktober 2008

TISDAG

Som ni ser så har jag försökt piffa upp min sida
lite men nu är jag F-bannad.
Kan inte ta bort bilden jag la upp, den VÄGRAR. *suck*
Men iallafall...

Idag har det inte hänt så mycket...
Åkte iväg med mamma och handlade efter att jag varit
hos min DR och vägt mig, JA jag hade gått ner men inte
så mycket som jag hade hoppats på men jag trode ju att
jag hade gått upp så det var ju positivt besked iallfall.

3 kg har man minskat och då tycker jag ändå att jag har
slappat MYCKET med träningen.
Speciellt då Emma var sjuk 1v och man har ju festat på helgen.
Så bara att ge sig själv en klapp på axeln och inse att det
går att leva fast man ska gå ner i vikt.
Fick även ORDER att ÄTA mera...ja hur konstigt det än låter
så äter jag för dåligt.
Men det är ju bara att lyssna på DR och sen försöka
göra som man ska. Nu MÅSTE jag äta var 4timme så jag
får i mig rätt mängd då jag tränar.
*LYCKA TILL*
Då jag inte känner mig hungrig så ofta.

Annars så har det ju inte hänt så mycket,
har faktiskt legat i sängen för det mästa idag då jag har
SÅN JÄVULSK värk i min hals.
Har inte haft så här ont sen jag hade halsfluss för
100år sen och sen opererade man bort mina halsmandlar
och då har jag sluppit värk. Men NU kom den.
*tackar tackar* NOT

Emma sover hos mormor ikväll då hon ändå har
Höstlov denna veckan. Både hon och mormor ville det så
då sa jag passa på medans Emma är ledig.

Nu ska jag ta och krypa ner i min säng igen och fortsätta
dricka te med kanel i (mammas husmors recept)
det smakar inte så gott men ska tydligen hjälpa.

Nån annan som har nåt bra tips mot halsont?
Dricker ju så mycket te nu så att det sprutar ur öronen snart.

Ska försöka palla mig ner på stan i veckan oxå och fixa
kryssningen som vi ska på. JAPP nu är det dax igen...blir jag,
Emma, mamma och min mormor som åker.
Bokade in denna resan för att Emma ville träffa Kittarna igen
och min mormor ville komma ut lite och se folk och lyssna på musik.
Och vad är då bättre än EASY KIT? *NADA*

Så den 12November blir det att träffa Kittarna igen *längtar*
Får se om det även blir nån liten Halloween fest hos Emmas farfar i helgen.
Han har pratat om att fixa det för barnbarnen så nu
väntar jag bara på besked omd et blir nåt eller inte.
Annars så får jag väl fixa en liten här hemma för Emma.
Bjuda över kusinerna att leka och vara utklädda.

Jaja åter kommer om detta...

Sen är det ju så att man skulle vilja hänga med Anna
igen på lördag på Dansbands kampen men får se hur det blir med det oxå...
mår jag så här blir det att va hemma.

Men Scotts live är ju inte helt fel (dom slår ju inte Easy Kit iallafall) :-)

Nä sängen hägrar och mitt te är klart...


OVER AND OUT

Inga kommentarer: