lördag 18 oktober 2008

Torsdag & Fredag och lite lördag

Kryssningen jag var på får Webfetti.com upp. Vi började med att käka kl18.30 och sen blev det att gå upp till Fun Club och lyssna på Easy Kit och The Women sen var det dax för lite show med Wallmans Schlagerbar och kl 00.00 var det dax för Easy Kit med Brolle och

SNACK OM KAOS i Fun Club.
Det var folk både högt och lågt och vi såg typ NADA.

Människorna var som HELT GALNA.
Det gick knappt att andas där inne så mycket folk var det. Riktigt irriterande kan jag säga.

Ingen tog hänsyn till nån ALLA skulle bara stå längstfram och

PÅ varandra för att vara så nära som möjligt.

HELT SJUKT tur jag har en sån bra kamera så man

kunde zooma så det blev några bra kort.

Men det var f*n KAOS.

Vi hade en liten tv skärm nära oss så vi såg ju Brolle där och sen så hörde man ju det han sjöng och det är ju huvudsaken. Men kan f*n inte släppa hur dåligt personalen/vakterna skötte detta. Men dom kanske lär sig till nästa gång det är en stor artist som ska uppträda. (kan man hoppas)
När det var dax för mina Kittar att vara solo på scenen igen så flöt folk massan ut lite och några gick till discot och man kunde börja ANDAS igen Webfetti.com

Vi såg en hel del roliga dans oxå

stilar som vi kommer LEVA länge på
*puta med rumpan och så stampar vi med foten*

KÄNN RYTMEN Webfetti.com





Ja ni missa nåt helt klart, den ena var ju f*n värre än den andra. Kan lätt säga att det blev MYCKET skratt denna resan oxå. Anita vill att vi ska boka in en ny resa i Februari Mars 2009

så vi får se hur det blir med det.

Hem resan var helt okey den oxå, vi gick och lyssnade lite på karaoken och sen sulle vi snacka lite med mina Kittar men det blev inte så då det vart lite för kort med tiden då vi skulle käka kl13

och dom hade sitt jobb att göra.

Men träffar ju dom snart igen Webfetti.com

så då blir det tid för det då. *LÄNGTAR*

Blev att jag jobbade till kl18 efter att vi hade kommit hem och mamma och min mormor och Emma kom och hämtade mig utanför Anita så jag fick skjuss hem. Kändes skönt då jag var ganska trött och hade lite att bära. Väl hemma så tog jag en dusch och sen fick Emma sina grejor jag hade handlat i taxfreen

och mamma fick sina Webfetti.com


Det hända faktiskt inte så mycket mera igår då jag satt och fixade lite på datan och Emma tittade på tv och sen blev det att man stupade i säng. Var helt slut och kände att min egen säng och min egen kudde och mitt eget täcke var det som behövdes.

SOV väldigt gött kan jag säga.

För ett par timmar sen så drog mamma och Emma och min mormor iväg till Torekällberget och sen vetti f*n vad dom skulle göra men dom kommer när dom kommer. Jag kände att jag orkade inte förlja med idag då jag är seg i kroppen och känner att min förkylning kanske är på G att bryta ut ordentligt nu, men det är väl som vanligt när det gäller mig och kryssningar. Är ju ALLTD förkyld precis innan resan och efter.
Ja vi får se hur det blir med det.


Annars så händer det nog inte så mycket idag, känner väl lite att jag kanske skulle vilja gå ut ikväll och bara få vara JAG men som det är nu så blir jag hemma med Emma då jag inte har nån barnvakt och Peter är på annat håll. Men det får väl bli nästa helg eller när tillfället ges.
Är jag så här "hängig" så vill jag nog bara vara hemma ikväll ändå.


Snack om att vilja två saker sammtidigt.
Det vill jag i och för sig i en annan sak oxå som jag inte tänker gå inpå riktigt...det är lite för personligt men får se vad som händer....jag gör det som känns rätt och sen får vi se vad som händer...tar det som det kommer...allt händer av en orsak...ödet får säga sitt...man jag kan fan inte sluta tänka på "DET"...börjar känna mig kluven...VAD är det jag känner IGENTLIGEN?
Det kan man fråga sig...Webfetti.com


Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely

or is someone loving you?
Tell me how to win your heart....

For I haven´t got a clue






Ett av MÅNGA bra kort jag fick på Brolle





Inga kommentarer: