måndag 13 oktober 2008

1a Blogg inlägget på denna bloggen

Webfetti.com
Jaha då har man bytit blogg sida nu...har hört mycket bra om denna samt att man kan lägga in roliga bilder/gubbar i sina inlägg här så provar och ser vad jag tycker.
Som jag redan skrivit i början här på min blogg så finns det lite tidigare blogg inlägg på http://www.metrobloggen.se/mamma1979


Idag så var jag till vårdcentralen med min dotter då hon haft sån "otäck" hosta i ett par dagar. Fick ny host medicin (den Emma gillar) så nu kör vi igång med den. Hade ju lite kvar hemma från förra omgången hon åt den men den tog slut igår. Emma fick min läkare idag och hon är KANON, hon skrev ut så jag får hämta receptet 2gången. Känns ju bra till nästa omgång av förkylning.

Ang min träning så har det ju tyvärr inte blivit så mycket av den sen Emma varit hemma från skolan och dålig. ALL tid går till att sysselsätta henne och så. Men imorgon MÅSTE jag ta och cykla lite här hemma. MÅSTE ta mig tid till det. Känns värkligen i kroppen nu att man INTE har tränat så som man brukade. *skärpning nu*

Ska försöka få en massage tid nu i veckan oxå, förhoppningsvis har dom ledig tid imorgon eller på Onsdag för sen är jag upptagen Torsdag och Fredag då jag jobbar. Finns det ingen ledig tid i veckan får jag boka in en till nästa vecka. Ska bli skönt att få komma iväg och bara vara JAG i ett par timmar. Annars så har det inte hänt så mycket...JO killen min har fått tillbaka sitt jobb nu...JÄTTE GLAD för hans skull. Nu är det bara jag som ska få jobb igen oxå *håller tummarna*

Ja jag vet att jag skrev att jag ska jobba Torsdag-Fredag....men är ju bara behovs anställd för tillfället och dessa dagar var redan inbokade innan jag slutade då vi hade bokat kryssning. Ser fram emot denna resan då det är mina Kittar och Brolle som lirar *bra musik*

Och sen är det ju inte helt fel att resan är betald OCH jag FÅR betalt för att åka.
Nä nu ska jag ta och kolla om det finns massage tid åt mig.

OVER AND OUT

Inga kommentarer: