torsdag 23 oktober 2008

Onsdag/Torsdag


Igår blev det inge bloggande.
Har igentligen ingen anledning till varför det bara blev så.

Tränade igår och det känns idag :-) Tränade ca40min med Slider Strechen
och hoppade hopprep. Varierade dom två om vart annat.
Hämtade Emma på skolan runt 15 tiden som vanligt
och igår så tog jag med kameran och fotade lite ute i höstvädret.
Peter kom hit en sväng och käkade med oss sen så åkte
han till sin syster för att vara barnvakt
medans hon och Algot kollade på en lägenhet.
*Hoppas det löser sig för dig nu*


På kvällen så frågade min kompis Anna
från Strängnäs mig vad som händer i helgen.

Sa som det var:
-På fredag ska jag ha FASTERS GODIS här tills på lördag.
Och på lördag så åker hon till sin farmor & farfar och
min Emma åker tills sin pappa så jag är solo,
men ska nog inte göra något
då plånboken säger nej...Varför undrar du?

Anna svarade:
-Kommunen har gratis biljetter så nu
undrar jag om du vill hänga med på

SJÄLVKLART va mitt svar.

Så nu ska hon kolla om det finns biljetter kvar så hon och jag kan gå.

Ska bli riktigt kul. ÄNTLIGEN ska man få höra Scotts LIVE

Får väl berätta mera om denna kvällen efter helgen, samt lägga in några foton.

Just nu sitter jag med färg i håret så vi får se OM jag vågar visa mig ute sen.

Ingen träning än idag då jag känner att jag

kanske tagit i lite för mycket med min Slider Strech.

Får nog börja ta det lite lugnare med den så jag inte får ont.

Den är för jä*la bra.

Så om ni vill hitta nåt som är bra träning för magen

och armarna/ryggen och inprincip resten av kroppen så köp en.

Annars så händer det nog inte så mycket idag vad jag vet.

Men skriver kanske mera senare.

OVER AND OUT

1 kommentar:

Anonym sa...

De är bra att du tränar lizen, och när de gör ont fast du tränat förr är väl för att du använder andra muskler mer och mer, de är skönt när de gör ont, när man har träningsvärk, för då vet man att man gjort ngt bra för kroppen =) Tkr de är starkt och orka träna hemma varje dag, har också tänkt på de, men jag har ej haft tid eller orkar.. har hellre åkt till träningen :S så jag e latmask! =P

Jag hoppas att ni kommer få de mysigt imorrn med lillen där =)