söndag 25 april 2010

Va Roooooliiit

Ja vad säger man.
Hade en så jä*la trevlig kväll igår.
Helen var den första som kom och hon käkade Tacos med mig och Alex.
Vid 18.30 typ så kom dom 2andra pinglorna.

Förfesten blev ju bara 2 mutch på ett BRA sätt.

*FLUFF pausar*

Skratten avlöste varandra och det ena upptåget var galnare än det andra.
Vi som för festade hos mig var Jag, Helen, Rosie och Johanna.
Vi drack gott och spelade "Ja har aldrig..."

Och resten kan ju räkna ut själva :-)

Stackars Alex som satt i vardagsrummet och skulle kolla på tv
när vi 4 galna tjejer "kacklar" i köket.

Men det blev lite konstigt efter att vi hade åkt mot Torekällberget sa han.
Det blev så tyst och tomt.
*så tussigt*

Vi kom väl till berget vid 22.30 tiden och det var
inte så mycket folk men på tjej toan hade det redan varit "raj raj"

På en toa hade dom lagt en "pizza" på golvet och på en annan
satt en tjej och mådde riktigt dålig.
Hennes vänner försökte få henne att må bättre så dom kunde ta henne hem.
Fy f*n va illa att redan vid 22.30 vara så packad att man måste åka hem.
Då hade dom i och för sig varit där ett bra tag då det hade varit klassträff
för olika skolor som hade gått ut 9:an 1990 men ändå

Dricka med måtta VAD är det :-)

Det var ganska lagom med folk under kvällen och jag hade riktigt trevligt.
Men jag kan inte förstå att det ska ta SÅÅÅÅÅ lång tid i barerna där.
Då har dom ändå 4st???!!!
Det är ett olöst mysterium för mig.

Jag tror klockan blev 23.30 innan Easy Kit började spela och
jag höll mig lite på avstånd deras första set.
Jag ville inte utsätta mitt öra med högmusik direkt.
Det kändes bra i örat så i slutet av andra set så drog vi oss mot scenen och fotade.

*Bilder kommer*

Som vanligt så va EASY KIT kanon även den här kvällen.
Jag bara ÄLSKAR ER.

Måste boka in en kryssning snart med "Kittarna" så Emma får träffa dom igen.
Hoppas att Inge är med den resan bara, har ju inte träffat honom på as länge.

Efter "Kittarna" spelat klart och vilat sig 5min så kom dom upp och snackade lite.
Alltid lika kul att få sig en prat stund med dom.
Det var som vanligt Mårten och Lotta som jag pratade med.
Ni är bara för goa.

När det var dax för dom att böja packa ihop på scenen så började vi
röra oss mot garderoben och det tog ju sin lilla tid innan vi fick våra jackor.
SEN var det ju det här med att få tag på taxi hem.....
Det löste sig tillslut och vi var väl hemma vid 02.30

Väl hemma blev det att Helen och jag tog oss varsin Tacos
sen så stupade vi i säng vid 03.30

Vaknade vid 9 tiden och mådde bra.
Blev lite tv och frukost och sen Pizza till lunch.
Avslutar detta blogg inlägg med att sammanfatta Söndagen med ett ord:

SLAPPDAG


Inga kommentarer: