måndag 26 april 2010

ÄNTLIGEN är det Måndag



Och om ett par timmar (vid 15.30) så ska jag möta upp
min Puff för att ta pendeln till Sthlm.




För vi ska ju gå på....


Satan i gatan vad jag längtar.
Har lite "knas" mage nu på morgonen och det är nog
för att man är förväntansfull men ändå nervös.
Det tråkiga är ju att jag skulle ha fått uppleva detta med
min Alex MEN nu blir det ju inte så :-(
Får köra Boys II Men kväll med min kära Puff och
jag tror det blir en kanon kväll ändå.


Piff & Puff
MEN
innan allt detta så ska jag till DR kl14.00
Får se vad jag och hon kommer fram till.
Mera piller eller om det blir...JA
det berättar jag om en annan gång :-)
Ska även be henne kolla mitt öra och se om det har blivit någon förbättring.
Jag själv känner ju skillnad till och från men jag har ändå som ett "lock"
och ibland kluckar det konstigt.
Ja vi får se vad hon säger.
Nu blir det lite FB sen duschen.









Inga kommentarer: