lördag 3 april 2010

Orkar inte mycket


SÅ härligt jag mår idag *not*
Näsan bara rinner och rinner och det känns som om jag
skulle kunna ligga och sova i flera dagar.
Jag hoppas verkligen att detta går över snart
då jag ska på hjärt och lugn räddnings utbildning på onsdag.

Som jag skrev i går kväll så åkte Emma till torpet och är med mormor.
Lika bra är det så jag kan vila lite i alla fall.
Idag ska va åka över till fasters Godis och låna en film (New Moon)
Jag får väl försöka att inte gosa för mycket så jag inte smittar henne.
MEN var ju så längesen vi sågs så en liiiiten kram måste faster få :-)
Alex håller just nu på att träna och jag ska hoppa i n i duschen och försöka piggna till lite.

Får se när jag får börja träna igen,
ingen ide att anstränga mig just nu när jag mår som jag göra :-(

Nä duschen nästa

OVER AND OUT

Inga kommentarer: