lördag 24 april 2010

ÄNTLIGEN ÄR DET LÖRDAG.....

Jag har precis fixat det sista på mina naglar.
Ska snart börja fixa här hemma, men jag fastnade framför datorn och fixade på min blogg.
Vad tycker ni om layouten?
Hittade en sida på nätet där det fanns färdiga layouter
så jag kommer nog köra med den här ett tag.
Vill ju egentligen ha lite andra färger och så men jag vet
inte hur man ändrar det i alla dessa koder *suck*

Hopps på att NÅN kär vän kan komma och hjälpa mig.
Ikväll så ska jag iväg till Torekällberget och lyssna
på mina älskade Easy Kit

*SOM JAG HAR LÄNGTAT*

Men först så kommer mina kära vänner Hilda och
Puff hit och hennes vän Johanna.
Får se om söta Gerdan dyker upp oxå.

Stackars Alex som ska stå ut med 4-5st tjattrande
tjejer som för festar och fnittrar/spelar spel.
Får se om vi kolla på Körslaget oxå.

***Heja Team Picasso***

Ja det blir iallafall en kväll med MYCKET trevligt sällsakp,
GOD dryck och ett HELT UNDERBART BAND som spelar.
Nu blir det fixa lite till på datorn
sen ska jag väl börja fixa här hemma.
Har ju nagel vårds/lacks grejer ÖVERALLT i
vardagsrummet samt tidningar i köket.

*RÖJAR DAX*

Ni som läser min blogg och som ska till Torekällberget ikväll:
KOM FRAM OCH SÄG HEJ VETTJA!

*PÖSS*




Inga kommentarer: