fredag 16 april 2010

Trött, nervös MEN vaken

Jaha då var man på väg för att provjobba. 04.15 stod klockan på men jag har bara vaknat och somnat hela natten så kl04.00 gick jag upp. Nu sitter jag på bussen och ska möta upp arbetsledaren eller hon kommer att kliva på denna bussen nere på stan. Får se om jag känner igen henne eller hon mig. Idag är det även 1a dagen/morgonen för Emma och Alex själva hemma. Hoppas att det går bra. Känns lite som om jag är mera nervös för deras morgon än vad dom är. Men dom löser nog det där bra. Alex fick ju en liten check lista om hur vi brukar göra på morgonen :-D man är en liten höns mamma :-D. Idag ska även Emma till sin pappa så vi får se vad Alex och jag hittar på. Camp Rock spelar ju ikväll så man kanske drar iväg för att lyssna på dom för det var ju ett bra tag sen man gjorde det. Ja vi får se vad som händer. Nu blir det arbetsledar "träff". OVER AND OUT

Inga kommentarer: