fredag 23 april 2010

Legat på latsidan

Hej!
Har bara inte orkat blogga dom senaste dagarna
men nu kommer lite information om kommande dagar.

Imorgon Lördag blir det Torekällberget och mina älskade




Ska bli riktigt roligt att få träffa dom igen.
Har lite Easy Kit abstinens.
Det tråkiga är ju att min älskling Alex inte följer med den här gången
men men han är ju hemma när jag kommer hem :-)
En annan tråkig sak är ju att inte Flower kommer.
Hade varit SÅÅÅ roligt att träffas igen efter
ja vad var det nu 10-11år sen vi sågs.
Och vad F*N har vi gjort under den tiden?!
Tiden går så jä*la fort.
Men det kommer flera gånger vi har tillfälle att träffas.
Nu ska Flower bara softa och krya på sig.
KRAM


På Måndag så skulle jag och Alex på Boyz II Men på Göta Källare.



Biljetter som jag van via Lugnafavoriter och Flirten.
Nu är det så att min Alex inte kan följa med så
jag tar med min kära vän Puff istället.
Det kommer bli kanon kul men jag kommer ju sakna hjärtat
och speciellt om dom kommer sjunga låten Amazed :-(




ÄLSKAR DIG ALEX!!!









logo maker - http://www.sparklee.com

Inga kommentarer: