onsdag 7 april 2010

Uppe och väckte tuppen

Kl05.30 ringde klockan och det var dax att gå upp. Gick ovanligt bra, jag trodde jag skulle vara tok trött men icke sa nicke. Pigg som en mört. Nu sitter jag på tåget på väg till Sthlm för att gå hjärt- och lung räddnings utbildningen jag anmält mig till. Det ska bli riktigt intressant faktiskt. Känner lite pirr i magen. Igår så ringde dom även från ett jobb jag sökt och undrade om jag kunde komma och prov jobba som idag men de gick ju inte så hon ringer mig imorgon så ska vi boka in en dag. Måste bara kolla upp med min a-kassa samt Af hur jag ska gå till våga nu när deltids dagarna tar slut men jag måste jo prov jobba gå intro för att överhuvudtaget kunna jobba. Men jag kan ju inte stämpla upp till heltid dom dagarna jag prov jobbar. Ja ja vi får se hur detta ska gå till. Nä nu ska jag ta och slöa lite till lugnafavoriter. OVER AND OUT

Inga kommentarer: