onsdag 26 november 2008

TRÖTT

Jaha, dax att göra lite uppdatering.
Har ju jobbat ett par dagar nu så har inte orkat skriva någonting SAMT
att jag startat en Scotts Fanclub sida http://scottsfanclub.rular.se
Så har knepat och knåpat lite med den :-)

Vet inte vad jag ska skriva är ganska så tröt just nu.
Emma har fortfarande sin jä*la hosta så i Måndags var vi på väg till skolan MEN
väl framme då vi skulle säga Hej då så komm hennes hostattacker och det vara bara att vända om och lämna henne till mormor eftersom jag skulle jobba.
Så nu är hon hemma igen, får se OM hon går på torsdag och Fredag.
Doms ka ju åka iväg på fredag på en konsert med klassen MEN vet inte om Emma pallar det.
Ska kolla med fröknarna OM dom behöver lite extra hjälp så hänger jag med frivilligt och då kanske det går bättre för Emma. På torsdag ska domåka skridskor med klassen men tror inte det är någon ide att Emma är med på det då hon hostar som en GALNING bara att busa lite med katterna här hemma. Jag ska ju til min läkare imorgon och väga mig :-(
Har ju inte tränat nåt på ett par veckor här nu så jag tror HELT KLART att jag gått upp i vikt :-(
Men men vi får väl se imorgon hur det är.
Jag ska även iväg på massage igen imorgon och det ska bli gött...passar bra nu när man jobbat och har fått ont i ryggen igen...INTE kul att dra en rullstol i denna snön :-(

Nä nu måste jag ta och försöka sova lite då hundarna kommer kl6...JA typ så där om 5timmar

OVER AND OUT

Inga kommentarer: