tisdag 4 november 2008

TISDAG

Idag har man tränat (igen)
Promenad imorse med hundarna
och sen 20min på cykeln och lite
slider strech och hoppat hopprep.
Sen blev det damsugning av lägenheten.
Fick samtal av en kompis oxå som undrade
om jag kunde hoppa in som vikarie på ett dagis
imorgon och på torsdag och ev fredag.
Så nu ska jag jobba dom dagarna.
Ska bli skönt att få jjobba lite istället
för att bara vara hemma på dagarna.
Mamma tar hand om hundarna när jag är borta.
Måste även informera hundarnas ägare
att den 12/11 åker jag på kryssnig så då får dom
skaffa en annan hundvakt den 12 & 13
OM dom nu inte kan hämta hundarna lite tidigare den 12
eftersom vi åker med båtbussen 14.50.
Sen gäller det att fixa en annan
hundvakt den 20/11 oxå
för då ska jag och min mamma och min dotter Emma
åka upp till Sthlm och vara
MODELL FÖR EN DAG
Japp ni läste rätt...
Fick ett samtal på morgonen där dom undrade
om jag var intresserad av att prova på modell för en dag.
Och självklart sa jag JA och bestämmde
mig för att ta med mamma och Emma då
dom frågade om jag ville ha med mig nån som oxå skulle få prova på.
Vi blir stylade med smink och hår
och vi ska ha med oss 3 ombytes kläder var.
Tycker det ska bli riktigt spännande att få vara med om detta.
TACK Therecé
för att du hade tipsat dom om mig.
Detta passar ju KANON bra då jag skickat in
bilder på Emma till olika argenturer.
Nu kommer vi ju se OM detta är nåt för Emma.
Hur hon reagerar och hur hon beter sig.
Ska bli RIKTIGT roligt.
Ja detta var lite info för er som var intresserade
nu ska jag ta och gå ut med hundarna.
OVER AND OUT
Tossan, Emma och Pyret

Inga kommentarer: