lördag 29 november 2008

Lördag

Oj vad det är tjat om att jag INTE skriver i min blogg
Men kul att få veta att NÅN läser iallfall :-)
Några har undrat hur det har gått med min träning
eftersom jag inte skrivt OM den på länge.
Jag ville först INTE skriva ut vikt och så men va fan här kommer den:

Sen jag började med träning så har det sett ut så här:
Start 23/9 = 91,7kg
28/10 = 89kg minskat 2,7kg. Mitt midjemått 106cm.
26/11 = 87,5kg minskat med 1,5kg. Mitt midjemått 104,5cm och minskat 1,5cm.




Är nöjd med dettaa resultat då jag inte tränat som jag borde
mellan dom 2 sista vägningarna *FY på mig*
Har ju varit sjuk samt jobbat så har ej orkat eller haft tid.
Kanske dåliga undan flykter men men så ligger det till iallfall.



Vad har hänt annars da? *hmmm*

Ikväll sitter man hemma för första gången på LÄNGE en lördag.
Det är ju uppehåll i Dansbandskampen denna lördagen :-(
p.g.a Lilla Melodifestivalen så det är anledningen till hemma kvällen.

Har haft lite strö jobb på olika ställen som vikarie och det har varit as kul.
Jag har varit och klippt mig och sen färgade jag håret hemma.
Så nu är man mörkhårig igen. Klippte inte så mycket utan tog bara
topparna så det blev en frisyr igen. Känner nu att jag kunde ha
klippt mera men men får se om jag kanske klipper mig igen nu i December.
Jag har varit på SPA och det var SÅÅÅ JÄ*LA NAJS.

Sen kommer nog några bli lite avis för jag är KLAR med ALLA julklapparna :-)
Snacka OM att man är duktig när det gäller det,
men om sanningen ska fram så började jag fixa dom redan för ett par månader sen.
Klart man kanske inhandlar nåt mera till Emma men annars så är allt klart.

Idag så har vi även Advent pyntat hemma och det blev mysigt och fint.
Märkte även att jag måste köpa 2st nya advent stjärnor till vardagsrummet
då jag bara hittade en i julkartongern.
Men det räcker oxå med att jag bara har mina 2st advents ljus stakar
i fönstret och julslingan i gardinen i år.
Vi får se hur jag gör.
Vi har även fixat en mini julgran som vi ska sätta upp, vill inte sätta upp
stora granen då katterna kommer ha party party iden.
Så i år blir det en mini mini gran. Den var jätte söt och kommer duga kano.
Vi kommer ha större gran hemma hos mamma istället.

Alla julkort jag ska skicka i år är nästan på väg ut till respektive mottagare oxå.
Fattas några adresser bara som jag måste kolla upp.
I år blev det att jag och min lillebror gick ihop om att skicka julkort till våra gemensamma släktingar. Fixade ett julfoto på Emma och Andrea som vi sen framkallde.
Gjorde även ett bara på Emma som jag skickade till min släkt och mina vänner.
En del får faktiskt bara vanligt julkort då jag inte har råd att fixa "Emma" julkort till alla.

Har även fixat och donat ang min 30års fest.
Skickat iväg en del inbjudningar och kollat lite priser.
Har ju planerat att dra på en kryssning då det blir så dyrt att hyra lokal och band.
Kryssningen får var och en betala själva och så har jag ju redan mina Kittar som spelar det datumet kryssningen ska bli av så då blir ju bandet gratis.
Och gratis smakar ju bäst :-)





Nä nu ska jag ta och krypa ner i min säng och försöka sova lite.
Men ni som tjatat HOPPAS ni nu är nöjda med ett blogg inlägg :-)





Glöm inte att gå in på min sida jag fixat http://scottsfanclub.rular.se/



OCH GLÖM FÖR ALL DEL INTE ATT RÖSTA PÅ SCOTTS
Hjälp oss att få dom till FINALEN för det är dom världa.
Scotts har startnummer 4

på lördag den 6/12 i SVT1 kl. 20:00
Ring och rösta. Tfn. 099-23004 eller 099-32004


Jag kommer att vara på plats så håll
utkik i rutan efter SKYLTEN




OVER AND OUT

Inga kommentarer: