måndag 17 november 2008

Lite uppdatering

Det första jag har att uppdatera ÄR:
Dansbandskampen ska INTE ses på tv
DEN SKA UPPLEVAS LIVE

F*N
vad ni missar ni som sitter hemma.

Eller så kanske det beror på vilka man går dit med och hur man gör kvällen?!
Men vi har KANON kul varje gång vi varit där
och jag UNDRAR om dom kommande lördagarna
kan SLÅ denna lördan.
Tror knappast det men det är ju dumt
att ta chansen och missa en lördag
när man inte behöver
:-)
Kvällen blev LÅÅÅÅNG
HUR LÅNG?
Undrar ni säkert nu...

Ja TYP jag var hemma i Södertälje igen
kl04.30 på Söndags morgonen

Hamnade på efterfest på hotellet med
Larz Kristerz och några från Scotts.
SATAN i gatan vad kul vi hade.
En del käkade knäcke macka och en del gjorde
bort sig i den lilla stunden av tystnaden som blev.

Inga namn nämnda *hahaha*

Fortsätt rösta på Scotts på lördagarna så
har vi grabbarna i finalen.
Biljetter är redan bokad för min del
så jag hoppas DU gör lika dant så ses vi där.

DANSBANDSKAMPEN SKA UPPLEVAS LIVE
och SJÄLVKLART i vårat gäng.

Nu lite bilder här på bloggen
men mera finns på bilddagboken eller Facebook

OVER AND OUT

Skylten är uppe och nu är det dax att börja heja fram grabbarna


Scotts

Jag med vinnar buketten från Scotts (IGEN)
och min nysignade tröja
:-)



DENNA MÅSTE NI SE

Om ni missade den i Fredags

*HAHAHAHA*

GOD NATT

Inga kommentarer: