onsdag 5 november 2008

Onsdag

Idag har man jobbat som vikarie på Måsens Förskola
Kändes lite konstigt att gå dit nu efter så många år.
Hade ju Emma där på dagis innan vi bytte till Hovsjö Förskola.
Att jobba gick jätte bra och barnen var frammåt och inte så blyga.
Ska jobba där imorgon oxå och ev på fredag.
Blir det att jag jobbar på fredagen så ska jag vara med på deras Halloween party.
Ska bli riktigt roligt att få vara med på den och se alla barnen ut spökade.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag.
Känner mig mäst trött och hängig är ju så jä*la snorig igen.
Emma har även hon blirit lite sjuk, hon har fått en jä*la hosta igen.
Ja ja men så här är det när det är höst.
Allt är mörkt trist och tråkigt och man blir lätt förkyld.
Hoppas man får bli av med detta snart.
Nä nu blir det att duscha och sen ner i sängen.
Både Emma och jag är helt slut vid den här tiden
då vi går upp kl 6.00 på morgonen nu för tiden.
Ang hundarna så går det kanon bra mellan dom och katterna.
I morse hoppade Pyret upp till Emma i sängen
när dom kom och Lucifer låg kvar han med.
Så på bilden ser man att Lucifer är lite på sin vakt
men inte mera än så.

EMMA & PYRET

OVER AND OUT


Inga kommentarer: