måndag 3 november 2008

Måndag

Igår kväll så ringde min farbror och frågade
om jag kunde ha hand om deras hunder medans dom
jobbar så i morse kl6,00 kom "vild djuren" hit.
Känns lite jobbigt att gå upp så tidigt med det blir en vana sen,
vi brukar ju gå upp kl6,30 annars men 30,om sömn är ju ändå
30min sömn. Var lite orolig att mina katter och hundarna
INTE skulle funka ihop MEN det var INGA problem alls.
Lucifer var nyfiken och frammåt medans Elvis fräste lite och gömde sig.
Men hela dagen var lugnt hade väntat mig mera liv
från katterna än vad det blev.
Tränade idag för första gången efter att jag blev sjuk.
Känns KANON att komma igång igen.
Men man känner att man inte är 100% frisk ännu.
Har ju ca2v kvar på medicinen att käka.
Gick en promenade på ca30min efter att jag lämnat Emma på skolan
men blir ju inte samma takt då jag nu har 2hundar
med mig men promenerade iallfall.
Sen blev det ca20min på cykeln hemma och lite slider strech.
Helgen var kanon bra, var ju på Dansbandskampen
igen i lördags och SCOTTS gick vidare...JIPPI JIPPI...
så nu HOPPAS jag på att jag kan gå varje lördag framöver och HEJA
fram dom till finalen. För dit MÅSTE dom komma.
Har fixat en banderoll som det står Scotts på så nu jäklar ska det bli
hejarklack där jag sitter :-)
Annars så har det inte hänt så mycket.
Anna
Vi tänker på dig i din svåra situation nu och du ska
veta att jag FINNS här DAG SOM NATT bara att ringa.
Och DU...var inte orolig över lördagen jag förstår om du
inte vill/känner för att hänga med.
Sänder en STOR KRAM och hoppas på att du mår lite bättre av den.
OVER AND OUT

Inga kommentarer: