fredag 7 november 2008

Fredag

Igår blev det inge bloggadne för jag var SÅ trött.
Jobbade på dagiset igår igen och ALLT funkade kanon bra.
Fixade så dom fick göra Spöken och Pumpor som vi sen hängde upp i taket.
Dom har ju Halloween party på avdelningen idag,
tyvärr jobbar jag inte idag så fick ej vara med på det.

Men känns ändå lite skönt att vara ledig.
Är ju fortfarande helt igen täppt i näsan och lite små varm till coh från.
Men jag har ingen feber, så jag vet inte vad det är med min kropp.
Hade tänkt att träna lite idag men har inte kommit så långt.
Efter jag lämnat Emma på skolan imorse så gick jag hem och hämtade
en burk med små kryp som jag samlat upp vid min spis.
Troligtvis kommer dom från ventelationen.
Gick till Antecimex med dom och dom sa att det var...
Fläsklarver eller vad det hette. Nu måste jag säga åt min hyresvärd att
dom MÅSTE rensa ventelationen. Boka en sotare som kommer och BLÅSER ut
hela systemet så det blir rent. Kommer min hyresvärld att bli glad nu? NOT
Men det skiter jag i, jag vill FAN inte ha dessa djuren...
kul om dom börjar ramla ner i maten *NOT*

Och eftersom vi vet hur min nyresvärd är så har vi även mailat Miljökontoret
ang detta SAMT om att det springer råtter utanför.
JÄVLIGT najs pläjs man bor på *Not*

Imorgon blir det dansbandskampen igen och ni kommer säker
se mig i TV eller så ser ni min fina Scotts Banderoll :-)
Emma ska vara hos sin morfar imorgon och henns kusin Andrea
ska tydligenn oxå komma dit. Så nu är Emma kaxigen och retar mig:
Jag ska få gosa med Andrea, jag ska få gosa med Andrea *JÄ-LA unge man har* ;-)

Nä nu blir det till att träna lite här hemma och sen damsuga
och sen duschen och sen ut med hundarna som behöver rastas.

OVER AND OUT

Inga kommentarer: