torsdag 20 januari 2011

Torsdag

Idag så åkte jag och Alex ner på "stan" för att fixa en födelsedags present till min lilla tjej som fyller 9år imorgon. Hon har ju redan fått massa presenter men SJÄLVKLART så ska hon ju få en på självaste födelsedagen oxå.
Det blev inte bara EN present som inhandlades, jag fattar inte varför jag inte kan hålla mig till det som jag hade bestämt :-/ Ja hon blir ju bara 9år en gång så lika bra att passa på att ge 9års presenterna nu *fniss*

När vi kom hem så blev det lite "mellis" och sen så har vi spelat sällskapsspel ända tills nu...vi har alltså spelat i ca 3 timmar. Härligt att kunna sitta ner hela familjen och skratta och umgås. Just nu så leker Emma och Alex med Lego och jag får lite data tid ;-) Snart ska vi värma lite Tacos som blev över från igår sen blir det nog en dusch och sen söva så man är piggus i morgon när det är firar dax ;-)

Glitter Words

Inga kommentarer: