lördag 22 januari 2011

Fredag-Lördag

Igår 2011-01-21 Fyllde min älskade dotter 9år



Hon blev väckt med paket och frukost på sängen och härlig sång :-)
Sen var det skol dax för hennes del och jag små fixade lite inför dagens firande här hemma.
Vid klockan halv ett så gick jag och Alex till Emmas klass för hon skulle bjuda klasskamraterna på glasstårta.
Det blev mycket uppskattat kan jag säga.
Väl hemma så tog vi oss en spel stund "Jakten på den försvunna Diamanten" blev det.
Emma hade ju önskat sig det spelet så det fick hon i present från oss :-)
Vill tillägga att jag vann ;-)

Vid klockan fyra så skulle folket börja droppa in men det blev ingen tårta förens vid klockan sex då min pappa med sambo och min lillasyster med barn kom sent.
Vi hade en mysig dag och Emma fick många paket.

Idag (Lördag) kommer vi att åka på kryssning.
Vi som åker är Min pappa och hans tjej Eva, Jag, Emma och Alex, min lillebror och hans dotter Andrea (Fasters Godis) samt Andreas mamma Nathalie, min lillasyster Sara och hennes kille Moni
och deras son Emilio (Mosters Godis) ♥ ♥ ♥


Jag får återkomma om hur resan blev när vi har kommit hem.
Nu ska jag packa väskan :-)


Glitter Words

Inga kommentarer: